Главная » Архив новостей

Кампанія з вибору сімейних лікарів, педіатрів і терапевтів триває з квітня цього року. За цей час виникла необхідність удосконалити порядок подання декларацій про вибір лікаря.

Відповідні зміни до Порядку вибору лікаря, який надає первинну меддопомогу, МОЗ вніс наказом від 29 травня 2018 року № 1023.

Що змінилося:

- невідкладну меддопомогу можна буде отримати без декларації. Якщо лікаря поки не обрано, але особа перебуває в невідкладному стані, то вона має право отримати безперервну та безоплатну первинну медичну допомогу в державних і комунальних закладах охорони здоров'я.

Невідкладними станами вважаються: раптове підвищення температури тіла з кашлем, нежиттю, болем у горлі; головний біль, запаморочення, слабкість; біль у попереку, суглобах; підвищення артеріального тиску; больовий синдром у онкохворих; алкогольний, наркотичний, токсичний абстинентний синдром; загострення хронічних захворювань у пацієнтів, які перебувають під наглядом лікаря, який надає первинну меддопомогу, з приводу визначених наказом захворювань;

- копії документів віднині не потрібні. Лікар або реєстратор більше не зобов'язані виготовляти та зберігати копії документів, які надає пацієнт. Пацієнт при підписанні декларації віднині повинен тільки пред'явити документ, що посвідчує особу, і документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;

- спрощено форму декларації. Перелік інформації, що вноситься до декларації, скоротився. Відтепер декларація - на одному аркуші, що зекономить час пацієнта та лікаря на її заповнення.

У декларації тепер не потрібно зазначати реєстрацію місця проживання пацієнта, оскільки він обирає лікаря незалежно від місця прописки. Пацієнт своїм підписом підтверджує добровільний вибір лікаря, який надає первинну меддопомогу, та достовірність наданих даних;

- термін дії декларації продовжений. До 1 січня 2020 року продовжили термін дії декларацій про вибір лікаря, які були підписані до 23 березня 2018 року. До цього часу пацієнти можуть подати нову декларацію про вибір лікаря. Але спеціально для цього приходити немає потреби. Підписати декларацію можна під час найближчого візиту до лікаря. Декларації, укладені після 23 березня 2018 року, не мають кінцевого терміну дії. Їх переукладати не треба;

- після зміни юрособи закладу декларації дійсні. Віднині при реорганізації юрособ - надавачів медпослуг раніше подані декларації залишаються дійсними і вважаються поданими юрособі-правонаступникові за умови, що обраний пацієнтом лікар продовжує працювати в закладі.

Зазначені зміни набули чинності 3 липня 2018 року.

Нагадаємо, Порядок вибору лікаря, який надає первинну меддопомогу, було прийнято 19 березня. Новий етап медреформи стартував 1 липня.

Просмотров: 615 | Добавил: koala | Дата: 13.07.2018 | Комментарии (0)

МІН'ЮСТ МОДЕРНІЗУВАВ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ТАКІ ЦЕНТРИ
Повноваження регіональних і місцевих центрів безоплатної вторинної правової допомоги перерозподілено.

Відповідні зміни до Положення про такі центри Мін'юст уніс наказом № 2260/5 від 3 липня 2018 року.

Крім технічних правок, зміни торкнулися завдань регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Зокрема, з повноважень центрів виключено:

  • складання процесуальних документів і представництво інтересів засудженої особи в судах та інших інстанціях за її зверненням або ухвалою суду;
  • прийняття рішення про відмову в наданні безоплатної вторинної правової допомоги в передбачених однойменним законом випадках.

Також змінилися повноваження директора регіонального центру. Віднині він:

  • керує діяльністю регіонального центру та координує діяльність місцевих центрів, відповідає за виконання покладених на них завдань, персонально відповідає за організацію та результати діяльності регіонального центру, звітує перед Координаційним центром з надання правової допомоги;
  • затверджує положення про структурні підрозділи регіонального центру та його структуру;
  • забезпечує цільове використання коштів регіонального центру, контролює цільове використання коштів місцевих центрів.

Повноваження зі складання процесуальних документів і представництва засудженої особи передано від регіональних місцевим центрам безоплатної вторинної правової допомоги. Також вони віднині займуться залученням перекладача, видаватимуть і скасовуватимуть доручення адвокатам, уповноважуватимуть представників місцевих центрів на надання такої допомоги.

Директори місцевих центрів віднині матимуть схожі повноваження з директорами регіональних центрів з поправкою на рівень центру.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Просмотров: 708 | Добавил: koala | Дата: 13.07.2018 | Комментарии (0)

6 лютого 2018 року ВР прийняла Закон "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" (на базі законопроекту № 4666), спрямований на усунення недоліків чинного регулювання та приведення законодавства у відповідність з європейськими нормами.

Закон має забезпечити пріоритет і надійний захист прав та інтересів як кожного учасника, так і інтересів товариства. Закон встановлює права та обов'язки учасників товариства, містить регулювання особливостей корпоративного договору, безвідкличної довіреності щодо корпоративних прав.

Просмотров: 802 | Добавил: koala | Дата: 12.02.2018 | Комментарии (0)

Начиная с 4 июля, на онлайн-портале государственных услуг iGov появилась новая опция оперативного получения информации о своих официальных доходах. Об этом на своей странице в Facebook написал координатор онлайн-портала iGov Дмитрий Дубилет.

По его словам, новая услуга работает по всей стране, во всех регионах. Далее прямая речь: «Итак, мы прошли сложную интеграцию с реестрами и сервисами Налоговой службой, и теперь каждый гражданин Украины может в несколько кликов получить информацию о своих официальных доходах. Полное название услуги: «Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків»

Также  было отмечено, что для использования сервиса, понадобится электронно-цифровая подпись (пока работает только персональная подпись, а не должностного лица предприятия).

«Вы заполняете нехитрую форму, выбираете срок, за который вам нужны данные (от 1-го квартала 2014 года) и ждете, когда вам на почту придет документ (от десяти минут до 1-2 дней). Сейчас ответ на запрос приходит только в электронной форме. В будущем мы надеемся расширить эту услугу и сделать так, что гражданин сможет выбрать между электронным видом (как сейчас) и справкой в бумажном виде. Само собой, услуга бесплатная», - по словам Дубилета.

Просмотров: 718 | Добавил: koala | Дата: 04.07.2017 | Комментарии (0)

Українські правоохоронні органи збираються порушити кримінальну справу щодо компанії M.E.Doc, сервери якої використовували для розповсюдження вірусу-вимагача Petya.A

Про це повідомив глава кіберполіції України Сергій Демидюк, передає AP.

Він зауважив, що компанію ще до зараження вірусом неодноразово попереджали про уразливість їх мереж.

"Вони знали про це", - сказав Демидюк.

Експерт в області комп'ютерної безпеки Джонатан Ніколс розповів, що M.E.Doc використовувала файлові сервери з застарілим незахищеним ПО.

Просмотров: 630 | Добавил: koala | Дата: 04.07.2017 | Комментарии (0)

У Полтаві триває скандал через спилювання старого #дуба на пров. Братів Шеметов, 10 (біля ЗОШ№38). Чергове судове засідання - 9 червня. 29.05.17р. на прес-конференції в "Новинах Полтавщини". #юрист_полтава

Просмотров: 732 | Добавил: koala | Дата: 30.05.2017 | Комментарии (0)

Давно відомий факт, але багато водіїв, не знаючи законів, все одно втрачають дорогоцінний час на безпричинну зупинку співробітниками поліції.Про це пише джерело. Зупинка працівниками поліції транспортних засобів виключно з метою перевірки наявності у водія документів на право керування та користування транспортним засобом положеннями статті 35 Закону України «Про Національну поліції» не передбачена.

Поліцейський може зупинити транспортний засіб тільки в наступних випадках:

-водій порушив правила дорожнього руху;
-є очевидні ознаки, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;
-є інформація, яка свідчить про причетність водія або пасажирів транспортного засобу до скоєння дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення, або якщо є інформація, яка свідчить про те, що транспортний засіб або вантаж можуть бути об’єктом або засобом скоєння ДТП, кримінального або адміністративного правопорушення;
-транспортний засіб знаходиться в розшуку;
-необхідно здійснити опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути;
-необхідно залучити водія транспортного засобу до надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або поліцейським або як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів ДТП;

Просмотров: 724 | Добавил: koala | Дата: 10.05.2017 | Комментарии (0)

   Кабмин Украины одобрил законопроект о децентрализации админуслуг в сфере государственной регистрации актов гражданского состояния, предусматривающий передачу функций ЗАГСов органам местной власти.
   Решение было принято на заседании правительства в среду, передает «Интерфакс».

«Мы в этом законе предлагаем передать функции, все без исключения функции ЗАГСов местным громадам и местным советам», — сказал министр юстиции Павел Петренко на заседании.
   Так же этим законопроектом предусматривается передача всех полномочий, что займет несколько лет, и на протяжении этого переходного периода данные функции будут выполняться и органами Министерства юстиции. Петренко отметил, что речь идет о функциях регистрации браков, изменении имени и фамилии и других.
   Правительством 13 июля 2016 года был запущен пилотный проект по регистрации браков за 24 часа. Изначально зарегистрировать брак за сутки можно было в Киеве, Львове, Одессе, Херсоне, Мариуполе и Северодонецке. Позже, пилотный проект упрощенной процедуры регистрации брака распространился на Винницу, Днепр, Луцк, Николаев, Каменец-Подольский, Ровно, Житомир и Харьков.

Просмотров: 636 | Добавил: koala | Дата: 18.01.2017 | Комментарии (0)

   Мы обеспечиваем индивидуальный подход к каждому клиенту с акцентом на целостность и понимание. Наша юридическая группа предоставит разумные и экономически эффективные правовые решения для клиентов.

   Бесплатную правовую помощь возможно получить он-лайн в разделе "Обратная связь"

   Кроме того, интересующие вопросы в отрасли права возможно обсудить на форуме.

 

Наши адреса:

  • г. Мариуполь, пр.Мира, 114                              тел. +38 098 254 7667
  • г. Полтава, ул.Пилипа Орлика, 18, каб. 25.    тел. +38 095 119 0858
Просмотров: 714 | Добавил: koala | Дата: 18.01.2017 | Комментарии (0)

Правительство Украины упростило Правила пользования помещениями жилых домов и общежитий.

Об этом заявил вице-премьер-министр — министр регионального развития, строительства и ЖКХ Украины Геннадий Зубко во время заседания правительства.

«Теперь владельцам жилья или нанимателям общежитий, по согласованию с собственником, при выполнении работ по переоборудованию и перепланировке, которые не предусматривают вмешательства в несущие конструкции или инженерные системы общего пользования, не нужно получать разрешительные документы», — отметил чиновник.

Вице-премьер-министр отметил, что после завершения указанных работ ввод объекта в эксплуатацию также не потребуется.

Киевская мэрия решила с весны 2017 начать рейды по выявлению жителей квартир и домов без регистрации.

Просмотров: 636 | Добавил: koala | Дата: 29.12.2016 | Комментарии (0)

« 1 2 3 4 5 »