Главная » 2018 » Июль » 13

УТОЧНЕНО ПОРЯДОК РЕАЛІЗАЦІЇ ЗААРЕШТОВАНИХ АКТИВІВ НА ЕЛЕКТРОННИХ ТОРГАХ
Введено чіткі правила встановлення стартової ціни активу на повторних електронних торгах.

Відповідні зміни до Порядку реалізації арештованих активів на електронних торгах внесені постановою від 4 липня 2018 року № 531, яка набула чинності сьогодні, 12 липня.

Якщо ринкова вартість активу, який виставляється на повторні електронні торги, менше ніж вартість цього активу на перших електронних торгах, стартова ціна активу на кожних відповідних повторних електронних торгах не може бути зменшена від ринкової вартості на перших електронних торгах більш ніж на:

  • 10 % - на перших повторних електронних торгах;
  • 20 % - на других повторних електронних торгах;
  • 30 % - на третіх повторних електронних торгах;
  • 40 і 50 % - на повторних електронних торгах, що відбуваються в четвертий і в п'ятий раз (для рухомого майна).

Стартова ціна за результатами всіх повторних електронних торгів не може бути менше ніж 70 % для нерухомого майна та 50 % для рухомого майна виходячи з його ринкової вартості за звітом про оцінку на перших електронних торгах.

Просмотров: 803 | Добавил: koala | Дата: 13.07.2018 | Комментарии (0)

Кампанія з вибору сімейних лікарів, педіатрів і терапевтів триває з квітня цього року. За цей час виникла необхідність удосконалити порядок подання декларацій про вибір лікаря.

Відповідні зміни до Порядку вибору лікаря, який надає первинну меддопомогу, МОЗ вніс наказом від 29 травня 2018 року № 1023.

Що змінилося:

- невідкладну меддопомогу можна буде отримати без декларації. Якщо лікаря поки не обрано, але особа перебуває в невідкладному стані, то вона має право отримати безперервну та безоплатну первинну медичну допомогу в державних і комунальних закладах охорони здоров'я.

Невідкладними станами вважаються: раптове підвищення температури тіла з кашлем, нежиттю, болем у горлі; головний біль, запаморочення, слабкість; біль у попереку, суглобах; підвищення артеріального тиску; больовий синдром у онкохворих; алкогольний, наркотичний, токсичний абстинентний синдром; загострення хронічних захворювань у пацієнтів, які перебувають під наглядом лікаря, який надає первинну меддопомогу, з приводу визначених наказом захворювань;

- копії документів віднині не потрібні. Лікар або реєстратор більше не зобов'язані виготовляти та зберігати копії документів, які надає пацієнт. Пацієнт при підписанні декларації віднині повинен тільки пред'явити документ, що посвідчує особу, і документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;

- спрощено форму декларації. Перелік інформації, що вноситься до декларації, скоротився. Відтепер декларація - на одному аркуші, що зекономить час пацієнта та лікаря на її заповнення.

У декларації тепер не потрібно зазначати реєстрацію місця проживання пацієнта, оскільки він обирає лікаря незалежно від місця прописки. Пацієнт своїм підписом підтверджує добровільний вибір лікаря, який надає первинну меддопомогу, та достовірність наданих даних;

- термін дії декларації продовжений. До 1 січня 2020 року продовжили термін дії декларацій про вибір лікаря, які були підписані до 23 березня 2018 року. До цього часу пацієнти можуть подати нову декларацію про вибір лікаря. Але спеціально для цього приходити немає потреби. Підписати декларацію можна під час найближчого візиту до лікаря. Декларації, укладені після 23 березня 2018 року, не мають кінцевого терміну дії. Їх переукладати не треба;

- після зміни юрособи закладу декларації дійсні. Віднині при реорганізації юрособ - надавачів медпослуг раніше подані декларації залишаються дійсними і вважаються поданими юрособі-правонаступникові за умови, що обраний пацієнтом лікар продовжує працювати в закладі.

Зазначені зміни набули чинності 3 липня 2018 року.

Нагадаємо, Порядок вибору лікаря, який надає первинну меддопомогу, було прийнято 19 березня. Новий етап медреформи стартував 1 липня.

Просмотров: 615 | Добавил: koala | Дата: 13.07.2018 | Комментарии (0)

МІН'ЮСТ МОДЕРНІЗУВАВ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ТАКІ ЦЕНТРИ
Повноваження регіональних і місцевих центрів безоплатної вторинної правової допомоги перерозподілено.

Відповідні зміни до Положення про такі центри Мін'юст уніс наказом № 2260/5 від 3 липня 2018 року.

Крім технічних правок, зміни торкнулися завдань регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Зокрема, з повноважень центрів виключено:

  • складання процесуальних документів і представництво інтересів засудженої особи в судах та інших інстанціях за її зверненням або ухвалою суду;
  • прийняття рішення про відмову в наданні безоплатної вторинної правової допомоги в передбачених однойменним законом випадках.

Також змінилися повноваження директора регіонального центру. Віднині він:

  • керує діяльністю регіонального центру та координує діяльність місцевих центрів, відповідає за виконання покладених на них завдань, персонально відповідає за організацію та результати діяльності регіонального центру, звітує перед Координаційним центром з надання правової допомоги;
  • затверджує положення про структурні підрозділи регіонального центру та його структуру;
  • забезпечує цільове використання коштів регіонального центру, контролює цільове використання коштів місцевих центрів.

Повноваження зі складання процесуальних документів і представництва засудженої особи передано від регіональних місцевим центрам безоплатної вторинної правової допомоги. Також вони віднині займуться залученням перекладача, видаватимуть і скасовуватимуть доручення адвокатам, уповноважуватимуть представників місцевих центрів на надання такої допомоги.

Директори місцевих центрів віднині матимуть схожі повноваження з директорами регіональних центрів з поправкою на рівень центру.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Просмотров: 708 | Добавил: koala | Дата: 13.07.2018 | Комментарии (0)